mandag 13. november 2006

Inne i mitt hode er det fortiden, sammen med litt for mye annet, en oppgave i mange biter. Jeg vet at den er der, for jeg har lest pensum med tanke på oppgaven og funnet ut hva jeg vil skrive om. Nå gjenstår det bare å finne frem alt som er der og sortere ut det som er viktig. For så å formulere det på et eller annet genialt vis og skrive det ned. Så kan jeg sende oppgaven og være fornøyd med å være ferdig.
Problemet er bare at det må skje fort. Oppgaven skal leveres i morgen og jeg har veldig lite lyst til å skrive. Men, men, det pleier å gå. En oppgave blir det nok. Må bare sutre litt til, sånn at jeg får dårlig tid. Pleier det... Sånn litt teit er jeg! Vil bli ferdig innen i kveld. For da skal jeg gå tur, og det hadde jo vært fint å ikke måtte gå hjem for å gjøre ferdig oppgaven med en gang...
Så da må jeg nok slutte å vase på bloggen min og heller skrive oppgave tenker jeg. Ha en fortreffelig dag.
Og til alle dere som nå veldig snart skal ha eksamen og andre sånne ekle ting. Det går så bra så!! Pass bare på å ikke slit deg ut når du leser. Ta en fruktpause innimellom!

Ingen kommentarer: