tirsdag 21. november 2006

I går var jeg ute å gikk tur og gikk forbi en drosje som sto med motoren på og uten mennesker i. Det fikk meg til å lure på noe; Hva om jeg tok den og kjørte min vei? Hva ville skje da?
Og ikke minst; ville de på drosjesentralen synes det var like artig som jeg om jeg kjørte den dit og sa ' Jeg fant denne og tenkte dere kanskje ville ha den tilbake'?
Sånne ting kan jeg finne på å lure på.
Forresten så er det å skulle på kafé med en gammel brevvenninne som man ikke har sett på fire år litt skummelt sånn før man skal, men veldig hyggelig når man først møtes. Takk til Marte som faktisk lette opp mobilnummeret mitt og tok kontakt etter at vi hadde sett på hverandre på gata en gang og kobla hvem den andre var litt for sent. Kafé besøket var veldig hyggelig, og jeg håper det vil gjenta seg!

Ingen kommentarer: