søndag 26. november 2006

Grilling i november

Det er kanskje ikke helt normalt, men det er veldig koselig å grille en lørdag i slutten av november. Det hele startet med at Pablo og Vegard fikk lyst til å grille, det utvilklet seg videre til at Ingunn har veanda der kan vi være. Og vips så var det planlagt grilling hos meg. Sånn uten at jeg helt fikke med meg alt. Men hva gjør vel det? Det er alltid åpent for hyggelige mennesker hos meg! Her et lite bilde av Vegard og Kjetil i gang med å fyre opp grillen. Dette bildet er riktig nok tatt før det begynte å bøtte ned. Men regn stopper da ikke en grillfest!Men på grunn av regnet valgte vi å spise inne. Det var liksom greiest sånn. Klissvåt mat er kanskje ikke det beste å spise. Men vi var enige om at om det ikke hadde regnet da skulle vi ha sitti ute. Det hadde jo bare vært å tatt på seg nok klær! Og hadde vi hatt en presening eller et tak å sitte under hadde vi kanskje sitti ute selv om det var regn.
Men ved å sitte inne fikk vi en blandig av sommer følelse og hytte følelse. Maten stod for sommerfølelsen, men noe med stemningen fikk det til å virke som om vi var på hyttetur. Ser det ikke koselig ut kanskje?
Ikke bare hadde vi grilling og kos, men Judith hadde bursdag. Så da var det kjøpt inn kake, og i mangel av noe annet så ble det telys på kaka. Duger det også!Jeg tror alle de som var her hadde en koselig ettermiddag. Jeg hadde det i hvert fall knall! Så for dere som ikke har prøvd grilling i novemder; det er å anbefale! Skarp sammen venner og lag grillfest. Når grillmat er så godt, hvorfor bare spise det om sommeren?

1 kommentar:

Anonym sa...

Dere er gææærne! Selvom det frister litt med grilling. Skjønner trangen etter grillmat nå!

Grillmat med chillimarinade! Digg! Eller hva Ingunn, Kristine og Stefan? Er vel fremdeles lei den dere... ;)

Skulle gjerne grilla sjæl, men her hvor jeg bor blir det en liten utfordring... (Man skjønner det hvis man veit hvordan jeg bor) Har minimal veranda, og ikke grill.. (ikke ovn en gang, bortsett fra pizzaovn! (takk mamma, den er flittig i bruk!!))

Ellers er det jo knall å se at du har funnet deg til rette i Bergen! Men horder av (relativt ;) ) sunne og vettuge venner, og en kjæreste og greier... Mer enn jeg har å rutte med... ;)

Skal ikke se bort i fra at jeg dukker opp her igjen...


BTW: Sjekk spacet mitt: http://johnandersrose.spaces.live.com


Kos deg videre!

Snakkes hvertfall 15.des!

Klem John Anders