mandag 20. november 2006

Bæreposer og kassadamer

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra Kiwi. (For de av dere som ikke har oversikt over hvor jeg bor i forhold til Kiwi kan jeg si at det tar ca ett minutt å gå...) Jeg hadde bare kjøpt litte grann så jeg tenkte jeg kunne bare bære det i hånda eller prøve å få det i lommene på regnjakka. Men så ser jeg at ho i kassa legger opp en pose. Og jammen meg tok hun ikke betalt for den også. Ikke hadde jeg bedt om pose og ikke spurte hun meg om jeg ville ha. Kjente jeg ble litt provosert. Også måtte jeg være en sånn dust kunde som sier i fra. Hun tilbød seg faktisk at jeg kunne få tilbake pengene, men alt det styret gadd jeg ikke for en krone. Men prinsippet altså. Ber ikke jeg om pose og blir jeg ikke spurt om pose skal jeg vel ikke automatisk kjøpe en! Har jo nok av de fra før...
Kassadamer altså...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe....liker hvordan du omtaler "kassadamer" uten å dvele ved at du faktisk har vært en selv.. Good for you!! :)

Det regner. Hvor teit er det?? *hmf*

*klemmeingunn*