tirsdag 14. april 2009

Word blogging.

Når jeg vil åpne et nytt dokument i Word blir jeg bedt om å velge tomt dokument eller nytt blogginnlegg. Tenkte jeg skulle teste ut dette nå. Finne ut hvordan det funker liksom. Egentlig er jeg flittig og flink student som sitter på lesesalen og jobber med oppgave i dag. Men pauser må man jo ha. Og det er best at jeg ikke går ut når jeg tar meg pause, for da har jeg nok ikke lyst til å gå inn igjen. Det er jo så fantastisk vær!

Påskeferien er over og vi har hatt noen fantastiske dager hjemme på Østlandet. Fått møtt masse mennesker, inkludert to små nieser. Stas å hilse på den nyest ankomne!

Forresten så lærte jeg noe i påsken. Jeg ser visst ganske dårlig. I hvert fall så ser jeg dårligere enn Pål Bang Hansen. Er det et tegn på at jeg begynner å bli gammel?

Word blogging funker. Og når jeg blogger i Word har jeg stavekontroll som kan fortelle meg når jeg har tastet feil og sånn… Hurra.

Men nå tilbake til etikk oppgaven…

Ingen kommentarer: