tirsdag 29. januar 2008

Se hva jeg fant!

På lørdag hadde vi en stor rydde og vaske sjau i leiligheten. Har gjerne det en gang på begynnelesn av semesteret. Det er jamme meg mye som kan samle seg opp skal jeg si deg. Blant annet var vi å pantet flasker for nesten 200 kroner. Noe sier meg at vi kanskje bør pante litt oftere enn vi gjør. Det er ikke så ofte noen kommer på å ta med seg panten på butikken...
Men vi var i gang fant vi ut sat det virkelig var på høy tid å få avist fryseren også. Skuffene ble tatt ut for lenge siden fordi det var så mye is i fryseren at det nesten ikke gikk å ta de ut og inn. I fryseren var det mye gammel mat, som diverse har flyttet fra. Var en del som måtte kastes for å si det sånn. For eksempel kjøttboller som har ligget dårlig innpakka i fryseren siden før sommeren...
Og da isen begynte å forsvinne og ble til en elv over kjøkkengulvet og ned i stua, dukket denne opp...
Hvorfor vi hadde en kniv i fryseren er et lite mysterium. Kjenner jeg lurer litt på hva den har vært brukt til...

1 kommentar:

LumoslunA sa...

JEg har innfryste saftposer.....de ligger og skryter av hvor fine farger de har, og jeg kan med sikkerhet si at de har ligget der et års tid - MINST....og jeg husker aldri å gjøre det....ise av altså...

Kniv..tjah, kanskje noen har begynt å ise av en gang før, men gitt opp?

:) *klemmepå*