tirsdag 8. januar 2008

Mer ferie?

Nei nå er det vel på tide og komme seg tilbake til hverdagen.

Jeg har faktisk vært hjemme på juleferie i nesten en måned... Klarer ikke helt å se det. Jeg har jo fortsatt ikke rydda rommet mitt her skikkelig jo. Sorry Mamma! Har hatt mange planer om det, men så var det så mye mer behagelig å ligge lenge å lese om morgenen, sitte i et hjørne av en sofa å lese, spille spill eller være på besøk på Nesodden. En måned hjemme har virkelig gått fort!

Jula er for lengst forbi, og jeg har i dag pakket ned alle mine julegaver for å ta dem med meg over fjellet i morgen.

Det har vært veldig bra å være hjemme på ferie, men det skal bli godt å komme tilbake til Bergen nå. Jeg har ikke godt av å gå her hjemme å drive dank, jeg får ikke gjort noe som helst. I dag for eksempel skulle jeg opp til fornuftig tid hadde jeg bestemt, for det er på tide å snu døgnet tilbake. Men så begynte jeg å lese på senga i stedet. Og så var det bare 20 sider igjen av boka mi, og da kunne jeg jo like gjerne lese den ferdig. Da var klokka blitt tolv og jeg spiste frokost mens pappa spiste lunch. Huff da!

Men i morgen skal jeg tilbringe en rekke timer på tog for å komme meg tilbake til Bergen. Det skal bli godt å komme tilbake til hverdagsliv, og jeg gleder meg faktisk til å komme igang med et nytt semester med studier.

Mest av alt gleder jeg meg til å komme tilbake til alle venner i Bergen. Skal bli godt å se folk igjen. Og til opplysning er det fortsatt mange blanke sider i boka mi! Hinthint...

1 kommentar:

Anonym sa...

Du vinner "den mest aktive bloggeren i familien"prisen! :D
Congratz! :)
Kan ikke hjelpe deg med de blanke sidene i boka..! Sorry.