tirsdag 2. oktober 2007

Om å spise matpakke hjemme...

Det føles litt merkelig å åpne matboksen hjemme på pulten. Det var nemlig realiteten i dag. Sånn går det når man ombestemmer seg og blir hjemme og leser og ordner litt andre ting i steden for å gå på lesesalen, etter å ha smurt matpakke.
Å ja, jeg vet at det er mye rot på pulten. Men det er plass til tastaturet, og med litt omrokering var det plass til symaskinen. Mer trenger ikke jeg...

Nå er det tid for å gå på forelesning. Oppsummeringsforelesning faktisk. Det pleier å bety eksamen snart... Men det er leeenge til 18. oktober er det ikke?

5 kommentarer:

Sheta sa...

Sånn kan det gå. Jeg for min del skal snart ut på kjøkkenet og lage meg middag til lunsj...

LumoslunA sa...

..men du og du så FLOTT matboks du har da! :) Blei nesten litt lykkelig jeg, når jeg så at det var bilde av den! :D

...mat må man ha - uansett om man leser hjemme eller på skolen. Flink er du! ..og jada, det er lenge til 18.oktober, før det skal jeg nemlig til Roma! :D

*klemme*

Ingunn sa...

Veldig enig i at jeg har FLOTT matboks. Den er med meg i sekken så godt som hver dag, med mindre jeg har glemt å kjøpe brød så jeg ikke har noe å putte i den...
Noe som gjør den ekstra flott er at jeg har fått den i gave av noen jeg er glad i!

LumoslunA sa...

nååh! :D - nå ble jeg enda mer gla! :)

Tabtim sa...

hei ingunn
nå har det vært 18.okt,håper det gikk bra på eksamen,det er sharm med matpakke enten de er hjemme eller borte )))

hils kjeta..
hørte dere var en gjeng med gamle kjente jenter på kafe en dag..sku gjerne vært der...

klem anne,hils kjente..