fredag 31. oktober 2008

Lesesalrablerier

Snart, snart kan jeg kanskje ta helg med god samvittighet... Oppgaven vokser, sakte, sakte. Skriften nærmer seg side 8 nå. Litt usikker på hvor bra det egentlig er det jeg har skrevet, men det forteller vel kanskje veilederen min meg neste uke. Håper det er brukanes.(Er det egentlig et ord?)

Jeg har insett noe litt rart i dag. Altså, det har jo blitt født en ny sjiraff i Kristiansand. En liten sjiraff tenkte jeg og kjente jeg egentlig hadde litt lyst på en sånn liten sjiraff, så kunne de få den tilbake når den ble stor. Men jeg har insett at denne lille nyfødte sjiraffen faktisk er større enn meg. Den er 1.70m høy. Så i forhold til en voksen sjiraff er den nok ganske liten, men i forhold til meg er den faktisk litt stor... Ja,ja. Jeg tror ikke jeg hadde fått lov til å få en sjiraff uansett. Kjetil mente det ville bli litt vanskelig å finne nok mat til den i leiligheten vår.

Nå skal jeg prøve å være litt flink igjen, og se om jeg faktisk får skriften ned på side 8. Kanskje kommer jeg til og med til side 9 før jeg kapitulerer...

1 kommentar:

Anonym sa...

ååh..jeg og tenkte på at jeg egneltig ville ha en sjiraff, helt til jeg innså hvor stor den var dagen etter at den kom til verden... :) Og så tenkte jeg på deg etterpå! :D
- sånn er det alltid!