onsdag 29. november 2006

Mandag er turdag!

For noen uker siden startet Kjetil og jeg et lite prosjekt. Vi skal gå tur sammen hver mandag. Det ble liksom ofte til at en av oss gikk på besøk til den andre og der satt vi og pratet. Så hvorfor ikke prate mens vi gikk tur, så fikk vi beveget oss litt også. Vi har blant annet gått rundt store Lungårdsvann, og til hutrigrutekaia. Det siste var resultat av 'pek på kartet i blindet for å finne ut hvor vi skulle gå'...
Nå på mandag gikk vil opp på Fløyen. Det var nesten fint vær da vi begynte(les; det regnet nesten ikke i det hele tatt). Men underveis begynte det faktisk og regne en del, og det blåste godt da vi kom opp. Det resulterte i at vi ikke orket å gå ned også, men tok banen i steden.
Vi hadde jo uansett fått oss en tur og fått beveget oss. Så da kunne vi gå hjem og laga kakao med krem... Ekstra godt etter en tur i regnvær!
Vi tok noen bilder på vei opp og når vi kom opp. Lysene i Bergen er ganske fine. Og tenk bak veldig mange av de bor det mennesker... (Akkurat som i blokkene i Novi Beograd.)

1 kommentar:

Anonym sa...

hear, hear!

Mandag er en bra bevege-seg-dag!
Mandag er faktisk løpedagen min...
Må vel inrømme at jeg egentlig bare har løpt en mandag, og det var til og med ikke en mandag, men en søndag... Så da er vel egentlig søndag løpedagen min...

Men uansett er det bra å få beveget på seg. Ristet litt på fettet, i håp om at noe av det vil miste taket og falle til bakken (,og dø en lang smertefull død...)!

(Eller hva sier dere, foreldrene mine, som har hjernevasket meg til å tro at jeg er smellfeit? Har faktisk BMI som er på normalen, selv med de tonnene av muskler jeg har bygget det siste året!)

hehe... out.