onsdag 8. november 2006

Kveldsmat

Noen gang tenkt over at kveldsmat egentlig er et undervurdert måltid? Nå to søndager på rad har jeg hatt gleden av å spise kveldsmat sammen med ei venninne.
Sist søndag sammen med Iselin og søndagen før det sammen med Inger Hanne. Og du så koselig det var! Å komme inn til Inger Hanne, og få varmerundstykker, pålegg jeg ikke hadde hjemme og skarvling... Takk for det Inger Hanne! Godt jeg endelig fikk somlet meg til å se hvor du bor. Kommer gjerne igjen!
Var like bra å ha Iselin her på kveldsmat. Lage eggerøre og varme rundstykker etter gudstjeneste en regntung søndags kveld, etter en for meg meget hektisk uke. Sitte å skravle mens man spiser og drikker te.
Tror nok jeg må bli flinkere til å innvitere folk på kveldsmat. Er det bare meg her ender det jo med at jeg kanskje slenger i meg en skive hvis jeg blir sulten på kvelden. Om jeg da ikke velger å legge meg sånn litt sulten i den tro at jeg da vil være så sulten når jeg våkner at jeg bare må stå opp. Den taktikken har ikke funka til nå.
Så sto takk til Inger Hanne og Iselin for hyggelige kveldsmater. Og til dere som ikke har spist kveldsmat sammen med en god venn/venninne eller flere; prøv det! Det er ikke vanskelig, og utrolig koselig. En liten oppfordring fra meg.
Gode venner er det som gjør at en kommer seg gjennom de mørke høstdagene og panikken før eksemen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heilt enige Ingunn!! Va kjempe koseligt på søndag, va så jilt å ha lag mæ dæg ijen, va lenge si sist. Syns dæ va så koserligt at nå he æg invitert to frå klassen på kveldsmat på søndag, glede mæg:)ska snart invitera dæg au påå en tur:) må ikke varta så lenge te neste gång!! Ha ei flotte vega!!

Iselin

Inger Hanne sa...

hei du=)
Takk sjøl for kveldsen,hadde ikkje blitt d samma uten deg:)Må sei så iselin øve meg at eg invitere stadig på kvelds-det ga meirsmak:)
Velkommen igjen,og så kjem eg gjerne t deg;)

kanskje me snakkes i norkirka på søndag?
#klem#