tirsdag 3. november 2009

Det er ikke alltid det er skummelt...

I dag har jeg gjort noe jeg egentlig tenkte var veldig skummelt, men så var det ikke så skummelt likevel...
En god stund hadde jeg gått å tenkt på noe jeg godt kunne tenke meg å holde andakt om på NLA, men det er jo fryktelig skummelt. Så med et lite dytt (eventuelt noen andre fortalte presten at jeg kunne tenke meg å holde andakt), så endte jeg nå der i dag.

Andakten var ferdig skrevet for nesten en uke siden, og ferdig i hodet mitt for enda lenger siden. Så derfor gruet jeg meg faktisk ikke før klokka bla 11 og jeg innså at det bare var 20 minutter igjen til jeg skulle snakke.

Men det gikk bra. Og det var faktisk ikke så skummelt.
en det er egentlig litt godt at jeg ikke selv visste at jeg var rød fra brystet og opp mens jeg snakket.

Hva jeg snakket om?
Dette fantastiske bibelverset:

Ikke ved makt og ikke ved kraft,
men ved min Ånd, sier Herren, Allhærs Gud.

Ingen kommentarer: