søndag 2. november 2008

Lego

Jeg vil bare si at Lego er undervurdert!
Det er fortsatt gøy å bygge biler og hus med Lego.
På fredag var jeg på Lego-bygge-kveld, og det var kjempe artig. All ære til Martin som har tatt med seg all sin gamle Lego til Bergen. Lego som sirlig var sortert i mange bokser, så det var lett å lete etter de delene en ville ha.
Jeg fikk byggd meg en bil, som av Kjetil ikke var godkjent. Den var nemlig både rød og blå og gul. Det er visst bare lov til å bygge med en farge... Men huset mitt var bra da. Det hadde til og med skråtak, og garage under til bilen jeg hadde bygd.

Lego er stas!

2 kommentarer:

Sheta sa...

Hehe. Det er ikke bruken av forskjellige farger i seg selv jeg reagerer på. Det er den ukritiske og tilfeldige bruken av fargesammensetninger jeg er imot. Enig i at lego er gøy. Er altfor lenge siden sist.

Anonym sa...

Å, jeg vil og bygge lego! Bytte ut julas puslespill med lego istede? Tror vi har lego hjemme? Sist jeg bygde var med 26 tiåringer. Stor entusiasme fra alle sammen:)

Kristine