tirsdag 18. november 2008

Noe sier meg at noen har eksamen i dag...

I det siste har det vært ganske så fullt på lesesalen. Jeg kan ha kommet halv ni, og ikke vært først. I dag var jeg litt treig, så jeg var ikke her før nesten ni, og jeg var først. Nå er klokka halv elleve og vi sitter to her.
Det var noen innom å la fra seg bøker her da, så de kommer vel tilbake.

En ting er at det er bedre luft når det er få på lesesalen, men det er også kaldere. Det er lett å sukke over at det blir så varmt og dårlig luft på lesesalen når den er full. Men, det kan godt være litt fler her enn nå, for det er litt kaldt... Vinduet sto nemlig oppe når jeg kom.

Nå skal jeg lukke døra ordentlig, så lydene fra gangen blir litt dempet, og gjøre en videre innsats på denne oppgaven min. Snart ferdig nå. Må jo det!

Ingen kommentarer: