torsdag 15. mai 2008

Eksamenstid...

Det er under en uke til siste eksamen, det vil si at om en uke har jeg første dag av sommerferien.
Men, jeg vil helst ha sommerferie nå kjenner jeg...

Egentlig skal jeg sitte på lesesalen og lese. Egentlig synes jeg det jeg leser er spennende. Helt sant! Men sånn egentlig i følge regelverket skulle jeg for noen dager siden ha fått sensur på dem første eksamenen min. Derfor sitter jeg til stadighet på datarommet for å sjekke om den har kommet. Men den har ikke kommet ennå...

Tror jeg snart blir smågal.

Ha en fin dag!
Jeg skal gå tilbake på lesesalen, og liksom lese, mens jeg egentlig mest lurer på hvordan det gikk på eksamen jeg alt er ferdig med.

Å ja, jeg bare følte for å være i 'egentlig' humør i dag! Det er nemlig egentlig et litt merkelig ord... Hva betyr det sånn egentlig?

1 kommentar:

Torill sa...

Sånn egentlig er egentlig et ord man egentlig kan putte inn nesten hvor som helst i en samtale. Så det så!

Egentlig...