søndag 18. mars 2007

Noe sier meg at jeg burde ha blåst ut dette lyset litt før...

3 kommentarer:

LumoslunA sa...

Hmm.....jeg skjønner ikke riktig hva du mener.. :)
(jeg har hatt noe lignende på bordet mitt, og nå angrer jeg på at jeg ikke tok bilde.....det er faktisk ganske dekorativt - dog et slit å få bort!!)

Er vel kanskje verre med brannfaren og printeren(?) eller?

Sheta sa...

Hmmm ... Ja, her burde noe vært gjort for lenge siden. Kanskje man må til med et google-søk på "hvordan fjerne stearin fra printere". Det er sikkert noen som har tenkt på det før ... Gratulerer med nye forandringer på bloggen - du er herved utnevnt til nerd av første glasse (med sløyfe)!

Kristine sa...

oi, var ikke dette det lyset du fikk av meg til jul? Jeg har lært min lekse, ikke la småsøstre få leke med ild og stearinlys.